Dag 22 - dag 23: back to reality

1 augustus 2023 - Antwerpen, België

Na ons uitchecken in Ardmore Guest Farm wacht ons een rit van 400km naar Johannesburg Airport. De langste rit van deze reis maar we hebben er wel voldoende tijd voor aangezien we pas om 18u40 opstijgen. Zoals we al vaker merkten in Afrika, doe je altijd wat langer over de trip dan op voorhand berekend. Zonder erg overigens want we hadden wel marge.

Vooral in het eerste deel van de reis zijn er echt wel nog wat mooie uitzichten, omdat we nog een deel door en langs de Drakensbergen rijden. Het is niet het snelste deel om te rijden maar dus wel de moeite qua panorama. Het tweede deel is op dat vlak minder maar dat rijdt dan weer sneller omdat het quasi de hele tijd langs de doorgaans goed onderhouden N-banen loopt.

De vliegreis verloopt vlot en om 8u pakken we de trein terug naar Aalter. Daar wacht meme ons op en zo zit de reis er echt op.

Tijdens de auto-, vlieg- en treinrit hebben we heel wat tijd om terug te blikken op de afgelopen 3 weken. Het was in ieder geval een geweldig avontuur en een absolute aanrader, dus ook voor gezinnen met jonge kinderen!